2015. augusztus 7., péntek

Nem goth vallomások

Üdv!


Egy nap rögtön két bejegyzés is,igaz? :D
Nos úgy gondoltam,hogy mivel jómagam is a goth szubkultúra része vagyok,és láttam hogy sokan megcsinálták ezt én is kedvet kaptam leírni 10 dolgot , ami rám igaz remélem tetszeni fog nektek :)

1. Szeretem az animéket annak ellenére,hogy goth vagyok.
2. Színes  ruhákba is szoktam járni,igaz ritkán de szoktam.
3. Nem vagyok mélabús,antiszociális egyén.
4. Straight Edge vagyok ( se cigi,kis mértékű alkohol,nem fogyasztok tudatmódosító szereket ).
5. Nem csak goth zenéket hallgatok,szeretem a metált is...sőt a túl szomorú goth zenéket meg sem hallgatom,mert sokat levesz a hangulatomból.
6. Barátkozok minden stílusú emberrel amíg az normális,legyen az punk vagy rocker vagy bármi.
7. Nem akarok kitűnni a tömegből,nem szeretem ha bámulnak mert olyankor kellemetlenül érzem magam.
8. Nem kedvelem a sátánizmust.
9. A szobám nem tükrözi vissza a stílusom ( igaz,hogy vörös a falam de a bútorjaim teljesen átlagosak ) .
10. Nincs rajtam mindig smink és nincsenek direkt goth ruháim,max. egy-két darab...általában egy fekete cső nadrágba és egy pólóba vagyok,de nagyobb alkalmakra ( goth talira pl. ) ki öltözöm és ki is sminkelem magam,de azért hétköznap nem fűzőben rohangálok .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése